AJ!!!

Hej!
Jag gjorde illa ryggen idag... Aj...
Jag lyckades vrida den så att det knäckte och kunde tyvärr inte vara med på gympan... =-(
Men jag hoppas på att bli frisk redan imorgon, för det är inte kul att ha ont i ryggen...
_______________________________________________________________________________________________
Jaja, min mamma har åkt till Sverige och åkte hemifrån kl. 07.00
Hon ska till Stockholm och Uppsala.
Lyckost!!!
Men förhoppningsvis kommer hon att ha det kul...
Jag hoppas att hon har med sig en och annan liten läckerhet (lingonbröd, gott och blandat av torkade frukter (finns tyvärr bara som en slags lösgodis i Sverige...)
Ha det så bra!
förresten, är klar med julskivan nu. fick sjunga andrastämma själv... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0