Buss

Hej!!!
Tänkte snabbt bara resumera gårdagens tråkiga händelser.
-Vi åkte skolbuss.
-Det var en annan chaufför än vanligt.
-Han åkte helt fel väg, Jag tappade kollen HELT.Visste inte ALLS var vi var.
-Han missade min och min tvillings busstopp.
-Till slut, när vi i själva verket var jättelångt hemifrån, men inte visste var vi var över huvud taget...
-Märkte vi att vi var ensamma på bussen förutom 2 andra pers. (som som tur var gick i vår klass.)
-Min tvilling gick fram till chauffören och klagade. (förståeligt.)
-Sen skyllde han på att vi bara hade gömt oss, och svor högt.Åt oss.
-Vi fick gå av hos vår kompis som gick av sist.
-Jag missade alltså nästan min pianolektion...
-OCH mamma fick komma och hämta oss en mil hemifrån.
Allt slutade lyckligt, men VILKEN DAG!!!
'sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0