golf

hej!
Idag ska jag strax ut och golfa med ingen mindre än min kompis farfar!
Han har vitt kort (okej, jag vet nog inte RIKTIGT vad det är, men det ska i alla fall vara bättre än grönt kort!^^)
Men det ska bli spännande för lilla mig, som bara har golfat ugnefär 7 ggr och knappt ens förstått hur man håller klubban.....haha
men golf är roligt, särskilt när man får spela med sin kompis (och i det här fallet även hennes farfar)
Hoppas att vi får göra det på nån slags bana, och inte bara på den vanliga spelplanen (jaja, det går nog bra det med...)
Hejdå!
'sara
haha, en VÄLDIGT flummig bild av mitt högeröga

Kommentarer
Postat av: mst

ha en bra söndag

2009-11-08 @ 16:40:51
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0