PROV!!!!

Haha... jättekul...
Efter lovet så blir det utan vidare bara skola, igen.....
jag börjar nu på onsdag......
och det (nästan ) första vi kommer att göra där är ett prov på klassikerförfattare ..... kul
Men jag vill i alla fall lägga upp nån fin bild, så detta inlägg inte blir FÖR tråkigt...
lego-bank.jpg
nämligen olika sparbössor...
en fARLIG en .... "exploderar" och skjuter iväg pengarna du stoppat ner när du minst anar det..
en som rullar iväg...Sparbössa bil
vem har sagt att bara grisar kan vara sparbössor???Sparbössa groda
en av högre prisklass och gjord av äkta porslin...love grenade bank Handgranat Sparbössa
en som får komma med bara för att den e söt...Sparbössa kossa
design...En riktigt snygg sparbössa att lägga pengarna på
Kan säkert hitta fler, men ni får nöja er med dessa så länge...
idag lagade jag gräddkokta grönsaker med pasta till lunch, och igår bakade jag en äppelpaj med huset egna äpplen!!!!
Ha det bra!!!
'sara

Kommentarer
Postat av: Tomas

och grönsakerna var goda! Mera sånt!

2009-11-03 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0