Är det inte sjukt???

Idag ska jag skriva om en sak jag aldrig förut skrivit om. Och som jag aldrig mer kommer att skriva om i fortsättningen, men nu känner jag att jag helt enkelt måste beklaga mig inför någon.
Om toaletterna i vår årskurs uppehållsrum.
Låt oss börja med storleken: Smockfullt när fyra personer är inne.
Handfat: 1
Speglar: 1 (trasig)
toaletter: 2 (egentligen bara en, för att den andra är HELT PAJAD (jag säger inte var)
Alltså beräknas antalet toaletter till: 1
och det går nog att göra en liten lista på felaktigheter där med:
-ingen lampa
-trasigt lås
-väääääldigt ljudlig när man spolar
-man måste lysa med mobilen där inne, och ha en kompis som vaktar utanför, eftersom dörren som sagt inte går att stänga...
Och till sist:
hela toan är FÖRGIFTAD av stank.
skärpning, rektorn, om lågstadieelevernas toaletter ser ut som lekrum och typ aldrig ens  hinner bli trasiga innan nån reparerar dem, skulle ni inte kunna åtminstone BYGGA UT toan, eller REPARERA TOALETTERNA, LYSET, LÅSEN, och vädra lite, istället för att sjasa iväg oss från de andra åskursens toaletter???
tack på förhand
en  smått   irriterad
'ra

Kommentarer
Postat av: Tomas Ölmelid

Jag håller med fullkomligt! Tänk på de stackarna som inte har någon mobil! Hur ska de kunna se? Jag tycker du ska gå till rektorn och be honom följa med till toan och titta!

2009-09-18 @ 14:52:14
Postat av: elin

du e ju duktig på att blogga! håller med dig om toan! BLÄ! hate it!



kram /Ell

2009-09-18 @ 16:15:30
Postat av: Ingvar Larsson

Låter INTE Kul. Toan är en helig plats för reflektion och .......

2009-09-23 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0