skåp

i min skola har man skåp.
Kanske rätt så vanligt i högskolor, men...
-dels kom våra skåp, (alltså 10 pers i min klass) skåp först NU, dvs flera veckor försent...
- dels gladde jag mig nåt så otroligt för att jag åtminstone skulle få ett sprillans nytt skåp, sftersom skolan bestämt sig för att beställa nya...
så fick de yngre eleverna VÅRA NYA skåp.
-Och vad fick vi då??? Jo, deras gamla nedklottrade skåp som det hade fastnat en massa damråttor under...
trevligt, va?!   Men som vanligt får vi ju bara det bästa, lyxen, det förstklassiga...
not.
tycker att det räcker med äckel  toan...
Måste nästan ta kort där nån dag...
hej hej, leverpastej
'ra

Kommentarer
Postat av: Tomas Ölmelid

Tänk att du upptäcker först nu att du hade det lyxigast i ettan! Om det fortsätter så här - hur tror du då det kommer att se ut i sjuan?

2009-09-23 @ 13:00:31
Postat av: Ingvar Larsson

Sara Skicka kort på Toa o Pappa..hihi

2009-09-23 @ 20:23:32
Postat av: 'ra det vill säga författaren

har faktiskt tagit kort, en bin kompis telefon. det enda som återstår att göra är att övertala henne om att ladda ned dom på min dator...

2009-09-25 @ 17:15:02
URL: http://brysseltjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0