Ska egentligen plugga nu...

...Men när man nu börjat skriva så går det bara inte att sluta. Det känns bra. Tänker nog fortsätta. Det känns också bättre att skriva om något personligt och meningsfullt för mig än att bara skriva om kläder och annat som uppmuntrar konsommationssamhället, som jag avskyr mer ju mer jag genomskådar.
 
 
Så nu tänkte jag skriva upp för mig själv mina drömmar, förhoppningar och mål, för att kunna bocka av dem medan tiden går. 
(jag och den "speciella" tjejen jag nämde i inlägget nedan på bilden.)
 Börjar med drömmarna. Förstås kommer listan att fyllas på allteftersom.
 
- Leta upp en riktig vän
- hoppa fallskärm minst en gång i livet
- dyka med hajar
- klättra på riktiga klippor
- hoppa bungey-jump
- Hitta mannen (eller kvinnan...?) i mitt liv.
- flytta ut på landet och koppla bort dagens samhälle om jag så skulle vilja.
- fullborda en universitetsutbildning 
- sy en klänning slldeles själv vör hand
- få minst ett barn
- lära mig dansa.
- bli bra på saxofon
- få uppträda, antingen med piano eller sång
 
Och mycet, mycket mer.... Som jag inte kommer på just nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0