Ensam hemma.

Moshi moshi!
är ensam hemma just nu och har just käkat lite lunch som bestod av ungsmackor och varm choklad.
Jag vet, jag vet, ni vill säkert ha receptet på min varma choklad ;)
per kopp:
-tre teskedar socker
-en tesked kakao
-en LITEN skvätt mjölk.
- lite mer mjölk till senare.
blanda först ihop sockret och kakaon, sen rör i den LILLA, LILLA skvätten mjölk.
värm i micro i 10 sekunder.
sen rör ni i resten av mjölken och rör runt. Om ni mot min förmodan skulle få en klumpig dryck, har ni gjort fel.
värm i micro 1 min eller mer.
Om ni vill kan ni smälta ner lite extra choklad sen, mjölk eller mörk spelar ingen roll.
tadaaa...
sen kan ni ju förstås hälla på lite  vispad grädde och kanske till och med mashmallows men det väljer ni själva. jag körde utan.
OBS: bilden är inte min, jag tyckte bara att den såg härlig ut!!!
källa
annars har jag spelat lite piano.
förresten,  jag tänker sluta att underteckna med 'ra sen min syster påpekade att det såg dumt ut, så att hädanefter kommer det bara att stå "sara" vilket är mitt riktiga namn, men har ni bättre förslag får ni gärna säga dem till mig!!!
nu ska jag strax ut en tur i parken!
ses-kanske inte, förresten...
hörs-vad är det jag säger, egentligen???
skrivs-hoppas att det finns en sak som heter så...
'sara

Kommentarer
Postat av: Elin ö

den varma chokladen drack du med mig, och det var jag som la på osten på de varma mackorna (och salamin/kalkonen, och tomaten, etc...) du får mig att låta typ taskig när du skrev att jag sa att det var dumt att skriva 'ra efter varje inläggm jag sa bara att du kunde prova lite olika signaturer... =)

2009-11-04 @ 18:47:17
URL: http://minimalmusikant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0