Yes, första människan på min blogg som inte också är en släkting!

Hej!
Jag kan glatt meddela att det har tittat in en annan person än en släkting här på min blogg!
Tack, denise!
Och nu sitter jag här, är riktigt glad och tänker att det nog kändes precis som för foki när hon vann troféer för ÅRETS BLOGG, ÅRETS NYKOMLING och ÅRETS MEST ORIGINELLA BLOGG ... ÅHÅ!!!!
Min ambition är att det kommer att vara jag som vinner det där nykomlingspriset nästa år!!!!
och dessutom kommer jag att återuppliva hennes gamla inlägg om vattenmelonskonst!
Visst är de coola!!!!
Vad gillar ni mest?
korta inlägg med många bilder eller lååååååååånga, meningsfulla inlägg, men utan bilder?
Ha det bra!
'sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0