klarvaken

Go'morron
Idag blev jag faktiskt inte SÅ sur på min väckarklocka, i och med att den väckte mig ganska milt idag.
den hade väl hört mitt klagomål... ^^
Nä, men jag hade bara lyckats krångla ner större delen av mitt huvud under mitt fina (NÄSTAN) nya duntäcke, så att jag bara DRÖMDE att jag satte av den , men den fortsatte att pipa i alla fall, så att.....
Jag vaknade, tittade sömnigt på min facettpipande klocka, sträckte ut armen för att sätta den på snoose...
Men jag måste ha kommit åt fel knapp...
10 min. senare ropade mamma "sara, nu MÅSTE du komma ner och  äta frukost!!!"
aja, då blev jag ju såklart klarvaken... ^^
nu sitter jag här, nästan klar att gå till skolan,
vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0