Rymdskepp

Hej, hallå!
Inatt drömde jag en riktigt skum sak.
Att jag blev antagen till ett lite ... annorlunda arbete...
På ett rymdskepp!!!
YEEEEEY
och först försökte vi bara undvika magnetiska fält som ett intergalaktiskt flygplan skickade ut.
sen fick vi också undvika stora, röda pilar som var knivskarpa och kom rakt emot oss.....scary!!!
Men senare fick jag jobba med de små utomjordingarna på skeppet. T.ex:
-små gröna slajmbollar..satt alltid på besättnigens sitsar, satte man sig ner då, kunde man få en dålig överraskning...
-små söta "surikater"eller i alla fall surikatliknande aliens...
-samma sak som ovan, men med vildsvinsungar. de grävde ÖVERALLT (de grävde sig genom plåtgolvet)
sen drömde jag också att jultomten hade blivit för trött i benen, så han överlät sitt jobb till en av besätttningsmännen på rymdskeppet.
jaja, så tokigt kan det bli ^^
Galaxer i mina braxar! En Juicepress från världsrymdenhaha, en juicepress

'sara

Kommentarer
Postat av: Tomas

Det låter i alla fall kul. Det är värre med drömmar som är så vardagliga att man lika gärna kunnat vara vaken.

2009-11-19 @ 16:11:24
Postat av: ViviaNn

Hello!(: <3

är med i en tävling snälla rösta på mig!(:

länken till tävlingen står på mitt inlägg!

kram!:D

2009-11-19 @ 19:59:18
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0