TRÖÖÖÖTT

Hej och godmorgon, här sitter jag och är lite småvresig, mest för att min jobbiga väckarklocka ringde 10 cm från mitt öra, med sitt vanliga, jobbiga facettpip....
Jättekul...
Igår bakade jag cupcaces.
Frostnigen/glacyren blev lite misslyckad, men Mufffinsarna  blev goda och jag åtgärdade frosningen/glasyrens smak med chokladsås på vissa, pepparkakssåss på vissa...
Här är bilder på väckarklockor jag hellre skulle vilja ha än min egen....
smachklock
det är meningen att man ska vilja slå ihjäl /banka på dem , den verkar vara sköna för händerna!!!!
Och sen är de ju OÄNDLIGT mycket snyggare än min....
'
och sen denna lilla blyga... först börjar texten att glöda /lysa lite extra samtidigt som den klapprar med fötterna, sen klapprar den med armarna också...samtidigt som et snällt alarm börjar tjuta
ses
'sara

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hm, den där klapprande klockan låter hemskare än pipklockan...

Hör du, du kan inte skriva med lite större bokstäver för oss som ser illa? Det ser dessutom snyggare ut.

2009-11-04 @ 13:57:17
Postat av: 'sara

men kan du hjälpa mig med min webbläsare då, annars kan jag inte se hur stor texten ska bli....

2009-11-04 @ 17:14:28
URL: http://brysseltjej.blogg.se/
Postat av: Elin ö

Jag kan inte FATTA att du blir på dåligt humör av din veckarklocka!! jag är din tvilling, jag har exakt samma, men jag vaknar pigg och glad nästan varje morgon, men stör mig när föräldrarna väcker mig!

2009-11-04 @ 19:24:06
URL: http://minimalmusikant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0