Okej, bry er inte om det här...

jag medverkar i en tävling på forhair.se
det är helt enkelt bara för att kolla vilken tur man kan ha.
men jag har också hittat en jättefin produkt som ger håret världens volym!
(okej, jag skulle nog behöva det, mitt hår är ett riktigt platt "svennehår")
Jag tror inte att jag vinner, men det är alltid kul att testa! Kolla själva på forhair.se's hemsida
ni kanske inte är intresserade om ni t.ex.är killar (eller hur, pappa, Ingvar...?)
men jag hittade i alla fall tävlingen på denna rosa blogg.
Ni kanske vinner?!
hejhej!
PS: detta är det jag vill vinna!!!!
Osis Dust It Mattifying Powder | 50ml
WIIIIIIII
'sara

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise

Hej vilken fin blogg du har! Hoppas du har haft en bra tisdag. Kika gärna in på min blogg, så kanske den blir ännu bättre!? Man kan aldrig veta förens man kikat in. Kanske gillar du den så att du vill börja följa den helt gratis med bloglovin(A)

Ha en underbar vecka

Kram från lilla mig!



2009-10-27 @ 23:36:25
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0