idag är jag sjuk.

och kan inte vara i skolan. Men jag är inte ensam. flera andra har också varit borta den senaste tiden... det verkar inte som om det vore svininfluensan, eller snarare H1N1 som gör det. jag har nämligen ringt runt till de sjuka kamraterna, det visar sig att det rör sig om en helt banal förkylning...
hoppas att det snart kommer ett roligare inlägg....
hejsvejs så länge!
MVH
'ra
hej! jag älskar också inredning men har tyvärr inget att riktigt säga till om när det gäller mitt rum...visst är inredning kul???

Kommentarer
Postat av: Tomas Ölmelid

Hoppas du kryar på dig!

Skicka länken till bloggen till nära och kära som kanske vill läsa, så får du fler kommentarer.

2009-09-16 @ 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0