Oj, vad tiden går...

Jag hinner knappt med... Dagarna går, veckorna går....
Det är t.ex. måndag, och jag vill inte gå till skolan, och sen, helt plötsligt är det fredagskväll igen.....
Nåja, det var inte det inlägget skulle handla om...
Jag såg Avatar igår, 3D bio, det var bara SÅ GRYMT!!!!!!!
Så himla bra gjord!!!!
Sorry Picture Not Found
avatar II.jpgSå bra, jag ville nästan själv vara en sån där blå gubbe...
Men filmen utspelar sig visst 2120 eller nåt sånt, så att....
Men Jag rekommenderar den starkt i alla fall, särskilt i 3D på Bio !
'sara

Kommentarer
Postat av: Ingvar Larsson

HEJ SARA. Hur är läget? Avatar i 3D förstår att det var häftigt. Skall snart gå till jobbet,börjar kl 19.00 o arbetar till kl 07.00...pust. Här kommer lite snö just nu,hoppas det inte blir mycket det blir så struligt att köra då.Hälsa de övriga vi hörs av,hälsar Ingvar..

2010-01-17 @ 18:09:22
Postat av: Tomas

Jo, de var nästan lika spänstiga som jag, de där blåmännen!

2010-01-21 @ 08:54:07
Postat av: Neha

Ja veckorna går galet fort

2010-01-22 @ 09:51:11
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Ja, tråkigt att passionsfrukt ska vara så dyrt

2010-01-23 @ 19:21:41
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0