glaglagla

så låter jag just nu.
Att det kan vara så svårt att gå upp på morgonen?!
och kylan i rummet gör det bara värre...
Det är så varmt och gosigt under täcket, och så himla kallt utanför, men jag är stressad att komma upp och morgonrocken hänger 2m bort... great...
Så, vad gör man?
Jo, jamlar energi i en kvart, innan man fullkomligt SLÄNGER sig ut ur sängen, kastar sig efter morgonrocken... missar och fryser ihjäl i 10 sekunder till... haha, desperat jag är, men ugnefär så kallt är det faktiskt här inne!!!

Kommentarer
Postat av: Ingen vanlig dag

Ha ha, ungefär så är jag också på morgonen. Grämer mig varje dag att jag inte lagt morgonrocken på sängen så att jag har den nära!



Kram / Kristina

2010-11-10 @ 12:26:36
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0