Tillbakablick på lyckliga dagar

Jag vill kunna titta tillbaka på min blogg och bli påmind om de goa stunderna i livet, den ska innebära något positivt.
Så här kommer en liten bildbomb för att bli på gott humör vid besök på bloggen.
helt hyper efter en galen dag i göteborg har vi här startat ett kuddkrig till toner av Green Day.
 
här är jag väl... tretton? sover över hos en belgisk/svensk familj och vi försöker skaffa lockigt hår.
sommarlovet då jag var fjorton. Fick ett par dar med tvillingarna, som varje sommar. Vad små de var!
 bäddar sängen i rummet i Göteborg i somras. Det går inte så bra. Jag är i lakanet där.
Den här hunden, alltså... Hur gullig? 
Ganska äcklig men ypperligt fotogenisk födelsedagstårta.
tvillingkille.
Konfirmationslägret. Västkustsommar. Första hajken. Gitarrspel och brända korvar grillade över elden.
'nuff said, som man säger.
Västkustsommaren, alltså... Jag älskar att hata den och hatar att älska den. Men vissa dagar är den faktiskt bara härlig. Och vad man än tycker om sommaren får man ofta se att det är den enda årstiden då man drar fram kameran.
Sen får man också se, när man nu gör såna här bildbomber, att det faktiskt nästan bara finns bilder på hunden. Så härmed avslutar jag det här inlägget. Kemin ligger och skriker efter mig... Förbaskat att det ska vara så svårt att komma igång alltså...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0